Варіанти застосування у формі карткової гри
Учасники: учні 10-х класів (на допомогу у вивченні тем, присвячених Українській революції 1917–1921 років) і 11-х (для повторення матеріалу та підготовки до ЗНО). Вчитель модерує гру. Її можна застосовувати також під час Тижня історії, інтегрованих уроків, турнірів, олімпіад, історичних, краєзнавчих фестивалів, квестів, виховних годин та інших класних і позаурочних заходів.
Ігровий комплект: до набору входять 100 карток із двома полями: поле-резюме з фотографією діяча та поле-біографія цієї постаті. Може бути доповнений таймером або пісочним годинником.
Як застосовувати:
І варіант “Точність має значення”. Деякі учні мають поля-резюме, а деякі – відповідні до них поля-біографії. Учасники мають дослідити інформацію, знайти пару своєму полю та погрупуватися.
ІІ варіант “Швидкість має значення”. Ведучий зачитує з поля-резюме коротку інформацію про діяча, демонструє фото та запитує, про кого йдеться. Хто з учнів першим вигукнув правильну відповідь, той отримує картку та зачитує довідку з поля-біографії.
ІІІ варіант “Кількість має значення”. Грають дві–три команди. Вчитель зачитує з поля-резюме коротку інформацію про діяча, демонструє фото та запитує, про кого йдеться. Кожна команда почергово відповідає. У разі правильної відповіді картка дістається команді.
V варіант “Пам’ять має значення”. Грають три команди. Кожна команда обирає фах діячів, чиїми картками оперуватиме. Команди мають однакову кількість полів-біографій і визначається час, за який команди мають ознайомитися з біографічними довідками та максимально запам’ятати матеріал. Далі в команди вилучаються картки і зачитується інформація з відповідних полів-резюме. Команди почергово визначають, про якого їхнього фахівця говорить вчитель.
НА ВЕСЬ ЕКРАН
Немає коментарів:
Дописати коментар